Inzicht | Blogartikelen en meer | Visma Net

Klantverhaal: Dunweg Uitvaartzorg 'We houden nu meer tijd over die we kunnen besteden aan de nabestaanden.'

Geschreven door Arch.IT | Sep 25, 2024 3:19:39 PM

Meer aandacht aan nabestaanden kunnen geven

FuneralView en Visma Net Financials zorgen er bij Dunweg Uitvaartzorg voor dat zij iedere dag meer tijd kunnen besteden aan de nabestaanden in plaats van aan de administratieve verwerkingen.

Alle informatie direct op een rijtje

Denzel van der Pijl, Project Manager bij Dunweg Uitvaartzorg vertelt: "Dankzij de software kan iedereen in de organisatie telefonische vragen van nabestaanden direct beantwoorden. Bijvoorbeeld over een factuur, over de uitvaart of over een rouwkaart. Alles is direct voor iedereen terug te vinden, ongeacht welke functie ze bekleden binnen ons bedrijf."

Besparen van 1,8 fte op de administratie

"Aan de kant van de financiële administratie levert de nieuwe software ons ongeveer 1,8 fte op. Daardoor hebben we twee medewerkers minder nodig op de afdeling administratie. En bij de uitvaartverzorgers, dus aan de kant van FuneralView, levert het vooral veel meer tijd op waarbij zij aandacht kunnen besteden aan de familie."

Software van één partij

"We hebben gekozen voor deze softwarecombinatie omdat het ons daadwerkelijk tijd scheelt. Er hoeven geen aparte koppelingen te worden gebouwd tussen verschillende toepassingen van aparte leveranciers, maar het is van één partij die weet waar het over gaat.'


"Nog steeds hebben we veel contact met Visma-partner Arch-IT. Dat gaat vooral over optimalisatie en het verder ontwikkelen van het systeem. Wij proberen heel veel feedback te geven van we gebruiken het op deze manier, we gebruiken deze functionaliteit zo en zo. Of er zijn bepaalde dingen die wij nog missen zodat zij het bij het ontwikkelingsplan kunnen opnemen."